zaterdag 20 april 2013

Vandaag lekker bezig geweest in de tuin met voorjaarsbloeiers.
Het begon vanmorgen een beetje koud maar uiteindelijk werd het steeds warmer en toen hebben we nog heerlijk in de zon gezeten. 

Laatst een mooie emaillen schaal gevonden die nu een fijne plek in de tuin heeft gekregen.
Temidden tussen kleine moestuin planten die ons straks hopelijk lekkere tomaten, aardbeien en courgettes gaan opleveren.




Nog een weekje en dan lekker er twee weken tussenuit in Italië.
Even genieten van niets doen, zwembad, strand en lezen.
En ik had gelezen dat er leuke antiekzaakjes in de buurt zijn...

Maar nog even een week flink doorpoten. Niet met planten in de tuin...
maar met het voorbereiden voor mijn nieuwe website villameliefste.nl 
Eind mei gaat hij ' de lucht in' . 
Een nieuwe plek voor mijn blog, shop en advies. 
VillaMeliefste.nl geeft je inspiratie voor styling van je eigen huis. 

Een mix van industrieel, flea market en scandinavisch wonen is de stijl van Villa Meliefste.
Altijd met een knipoog en een beetje humor. Unieke woonitems en mooie geselecteerde producten maken van je huis een persoonlijk interieur. Daar houdt Villa Meliefste van!

Wat kan je straks vinden op VillaMeliefste.nl?
Mijn blog. Wekelijks hou ik je op de hoogte van trends, nieuws en styling ideeën.

Ben je op zoek naar mooie woonitems voor jou huis? In de shop vind je straks woonitems die een mix zijn van unieke, persoonlijke en met passie geselecteerde items, allemaal 100% Villa Meliefste.
Unieke items zijn het resultaat van mijn speuren naar bijzondere vintage accessoires.
Persoonlijke items zijn de nieuwe woonaccesoires. Ik hou erg van mooie posters, behang en textiel. Binnenkort vind je in de shop hier een selectie van.


Mijn passie is het stofferen van mooie oude stoeltjes. Ben jij op zoek naar een mooi stoeltje of heb je er een thuis staan die wel opnieuw gestoffeerd kan worden, of ben je op zoek naar een specifiek meubelstuk dan kan je hiervoor ook de hulp van Villa Meliefste inschakelen.

Ook voor advies bij het inrichten van je huis kan Villa Meliefste meedenken en advies geven hoe jij een persoonlijk interieur kan creëren. Er zijn verschillende mogelijkheden. 
Nieuwsgierig geworden? Ik hoop je te ontmoeten op mijn nieuwe site eind mei! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten