maandag 8 april 2013

Binnenkijker

De woonstijl waar ik zelf heel erg veel van hou is een mix
van industrieel, vintage en de scandinavische look.
Ik zag laatst een reportage in de Engelse Elle Decoration www.elledecoration.co.uk over een prachtig verbouwde fabriek in Lille waar deze mix helemaal is doorgevoerd.



De foto's die ik laat zien zijn van de bewoner Pascal Francois, fotograaf en eigenaar van Studio Pomka (www.studiopomka.com)





Hij woont met zijn vrouw en kinderen in Lille op tien minuten afstand van het centrum. Mijn aandacht werd getrokken doordat hij vertelde dat zij veel mooie spullen hebben gevonden op de jaarlijkse brocante markt in september in Lille. 



En laat ik nu dit jaar naar deze brocante markt gaan!
Elk jaar wordt deze brocantemarkt gehouden in het eerste weekend van september. Van zaterdagmiddag 14.00 uur tot en met zondagavond 23.00 uur inclusief de hele nacht. 
Super leuk en ik heb er erg veel zin in. 

Wat ik een erg leuk idee vond in het huis van Pascal waren deze vaasjes die je op de foto ziet.
Ze hebben allerlei verschillende vazen in hun favoriete kleuren geverfd en bij elkaar gezet. 
Een mix van mooie kleuren en door de verschillende soorten vaasjes te verven passen ze bij elkaar en valt de verschillende vormen en texturen meer op. Erg mooi!


Als ik in Lille ben ga ik natuurlijk vooral ook op zoek naar spullen voor mijn webshop Villa Meliefste die je dan kan bezoeken. (Binnenkort meer hierover.) Maar als je nu niet naar Lille toe gaat, wil ik wel weten naar welke spullen jou voorkeur uitgaat.
Waar moet ik op zoek naar gaan? Wat mis je nog op webshop gebied aan woonspullen? Laat het mij weten sowieso leuk als je een berichtje achterlaat of via villameliefste@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten