donderdag 14 februari 2013

Kleur

Er viel vandaag toch weer een laagje sneeuw.
Ik vind het altijd erg mooi om te zien.
Je huis wordt er veel lichter van. 

Maar...
ik begin toch ook wel erg uit te zien naar wat 
kleur
en zon 
buiten.

Dus ik ben vandaag bezig geweest 
met het maken van foto's 
van mooie
gekleurde objecten 
die ik deze week tegenkwam.

Met een vriendin was ik een dag op stap.
Eerst naar een lekker groot woonwarenhuis
voor Inspiratie.
Inspiratie kregen we! 
Ook veel DIY projecten waar wij van zeiden:

" makkelijk zelf te doen" 

mmm alleen nog even de tijd vinden.




Ik vind die krukjes zo leuk met die gekleurde pootjes.
Vooral de grijsgroene vind ik erg mooi!
Lekker makkelijke flexibele bijzetters.
Daar wil ik er wel eentje van in huis. 

En wat dacht je van de trend fluor in je interieur?



Op deze foto een fluor handvat bij de kan.
Ontzettend mooi en 
' makkelijk zelf te doen!' 

Een andere trend die we zagen was
pastel in 
je interieur.
Bij een bezoek aan een kringloop die dag 
liep ik tegen deze mooie pastellen bekertjes aan. 
De echte oude Tupperware bekers.

Deze mooie pastellen bekertjes vond ik wel mooi
passen bij deze poster van www.zilverblauw.nl


Tot slot nog even langs de
goeie oude Ikea 
voor wat praktische dingen.
Daar kwam ik deze 
geweldig mooie prints tegen op glazen!
Helemaal leuk en ze passen
ook nog eens goed bij de bekers.


Een geslaagde shopping en inspiratiedag!
Met ons hoofd vol DIY projecten om de komende tijd 
uit te gaan proberen.
Je komt ze vast wel tegen in mijn blog.

Op naar het voorjaar!

1 opmerking:

  1. leuke inspiratie en die kan met het fluor handvat, geweldig!
    Groetjes Esther (Espiratie.blogspot)

    BeantwoordenVerwijderen