maandag 21 januari 2013

Hoera het is vandaag!

Wat leuk om jullie reacties te lezen op mijn blog! 
Er zijn nog veel meer kringloopliefhebbers merk ik.
Ik begin al aardig verslaafd te raken aan al 
die andere mooie bloggers.
Misschien ontmoeten we elkaar bij het Show Up Event in Amsterdam.
Lekker weer veel inspiratie weer opdoen.

Ik zoek nog naar wat inspiratie voor 
ons muurtje in de gang.
Elke keer hang of plak ik er weer wat anders op.
Mooie spreuken zoals 

' Hoera het is vandaag! ' 

Een bekende uit de Flow natuurlijk.
Ik vind hem altijd zo grappig. Je verwacht er nog iets achteraan.
Hoera het is vandaag...
In dezelfde trant als 
' Hoera ik ben vandaag onjarig!'  
uit het Alice sprookje.
Mooie spreuken in de gang dus.

Of ik hing er mooie platen uit die ik tegenkwam.
Een verzameling van mooie kleuren of prints.
Of zoals laatst met kerst een kerstboom van 
masking tape met allerlei kerstversieringen.
Ook erg leuk.

Het bleek alleen niet heel erg breekproof. 
De deur van de kelder kwam telkens tegen de kerstballen aan.
Of er viel er 's nachts een af. 
Wij rechtop in bed. "Hoorde jij dat ook?" 
Bij de vierde keer bleven we liggen, 
" oh zal wel weer een kerstbal zijn..." 
Het masking tape was toch niet zo sterk genoeg.

Maar nu in januari is het muurtje zo leeg en kaal.
Het ziet er ook zielig uit. Hier en daar is de verf meegekomen.
Nu moet er weer iets leuks, moois en inspirerends komen.
Tips of ideeën hoor ik graag!
Ik ga er even op broeden...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten